onsdag 12. mars 2014

Trollet Børre

Den sjarmerende Børre Bjerkland (48) står frem i VG (22.1.2012) og innrømmer at han er et skikkelig nett-troll.

– Men jeg blir hissig og vet det kan lønne seg å puste rolig inn og ut før jeg kaster meg over tastaturet. Faen, jeg er jo ikke 18 år. Jeg skjønner at det ikke alltid er like enkelt for folk å forstå at jeg egentlig er en godbamse som er snill som dagen er lang, sier han til VG.

 Godbamsen Børre slenger rundt veloverveide formuleringer som: «Send den feite dundra tilbake». eller: «For en ekkel jente» eller «Drit og dra Heidi, synspunktene dine over er EKLE og umenneskelige, og kalde ... Å forsvare at vaktene ikke gikk ut å hjalp en som ble voldtatt er SYKT rett og slett, og jeg håper dine medsøstre er flau over deg og dine meninger».

Ingen kommentarer: