mandag 7. april 2008

Tar avstand og fordømmer, del 3

Ja, jeg innrømmer det, jeg er ikke bare heterofil mann, jeg har også lusekofte og dertil genser med samme mønster. Jeg synes det er leit at vi lusekoftemiljøet har fått ufortjent dårlig rykte de siste årene. De straffedømte og tiltalte hardkokte lusekoftebrukerne er på ingen måte representative for lusekoftemiljøet.

For ordens skylde tar jeg derfor avstand fra og fordømmer følgende handlinger som har blitt eller kan ha blitt begått av lusekoftebrukere:
- ukledelig skjeggvekst
- truende SMSer til sleipe finansmenn
- sende avslørende SMSer
- mulig skyting mot huset til sleipe finansmenn i Bærum
- SMSer med dårlig rettskriving
- si avslørende ting i telefonen mens politiet lytter
- skyting med skarpt mot gudshus
- muligens planlegging av f.eks. kanskje bankran
- kanskje drap på foreldre
- planlegging av samme (kanskje)
- oppføring av overdrevent nasjonalromantiske hytter i Trysil
- røyking av hasj utendørs midtvinters
- tåpelige gjengnavn som "young guns"
- blank løgn
- misforstått lojalitet
- lovstridig erhverv av kontanter
- lovstridig inntreden på annen manns eiendom
- skyting med skarpt mot politi
- unødig banning
- unødig utslipp av CO2
- mulig planlegging av mulig terrorhandling muligens i Norge

Jeg tar imidlertid ikke avstand fra mange lusekoftebrukeres sympati med palestinerne.

Ingen kommentarer: