fredag 15. februar 2008

Tar avstand og fordømmer, del 2

Jeg har innledet en føljetong der jeg tar for meg uakseptable handlinger begått av min gruppe, handlinger jeg tar avstand fra og fordømmer.

Jeg tilhører den gruppen i samfunnet med mye utdanning, noen vil si for mye. Ytterliggående elementer i denne gruppen har begått flaue, dumme, skammelige, forkastelige og grufulle handlinger. Disse ytterliggående elementene og deres handlinger er ikke representative for folk med høyere utdanning, og jeg regner med at andre representanter for akademikere også markere standpunkt slik at ingen kan beskylde oss for stilltiende samtykke.

Dagens liste inkluderer:
- hykleri
- stygge frisyrer
- planlegging av Holocaust på Wannsee slott
- tilsetting i ledende stillinger i Staten på grunnlag kjennskap, vennskap og uformelle samtaler i taxi
- skatteflukt til Frankrike, sykehusbehandling hjemme i Norge
- totalitært svermeri
- rasehygiene
- historieforvrengning
- fotsopp
- selvmordsbomber mot tilfeldige sivile
- pølseprat
- absurde teorier om Obama
- justismord
- etc...

Ingen kommentarer: